torsdag 28. januar 2010

Ada-Lat har også A hofter og albuer.


Hurra. Detta går som da susa. Eg so bekymra meg for røntginga. Men so langt har alle vært perfekte!! Men det gjenstår jo tre da.

Uansett, go gutten Grisken (Apo-Rex) oppfyller dermed alle krav for å bli godkjent avlshund.

Nåke snillare og tryggare honn har eg aldri eigd. Han e bere heilt fantastisk. Har pr dags dato aldri sett han redd. Han har aldri bråka med andre honna. Og ikkje minst han e bere SO tålmodig. Han finn seg i da mesta. Han har fått meg til å vurdera kjønns skifte i heimen. Og gradvis gå øve te hanner, he he. Eg so ikkje hadde nåke plana om å beholda ein hanne etter A kullet i heila tatt. Men familien nekta på at eg sku få kvitta meg med han. Og no angra eg ikkje eit sekund på at han blei igjen her.

For tiden e han heilt avrøtt, og i tillegg har Xingeren ein tedens te å gnaga pelsen av beina hans. he he... Og han finn seg i da... Blir spennande mtp utstillingen i Ølen, og pelslausheten.


Ellers går da bra med alle honnane. Bølla Botox skal flytta i morgo. Eg trur nok da skal bli ganske tomt her i huset når ikkje bøllo våras e her. Sjølv om ho ikkje skal flytta so langt. Men eg trur nok da skal bli spesielt både for ho og Luna, melkebaren er åpen enda. Og ho so e vane med å henga i pelsen og leppena til både Grisken og Xingeren. No skal ho bli heilt aleina, uff eg lika ikkje detta. detta e da værsta med å ha kvalpa, hadde da sånn sist kull og. Men ho får da nok so fint so. Og når ho har slått seg til ro dar nede, so ser ho no oss igjen titt og ofta.


I dag hadde eg siste skuledag. So no gjenstår bere eksamen den 12. februar. I tillegg bala eg jo med masteoppgavo, men den blir jobba med dann og vann. Men da viktigaste e at eg no snart e ferdig med alle tre faga, HURRA!!! Så no e da runder med jobb intervju, spennande.

1 kommentar:

  1. Staselig kar Grisken. Når han er frisk, snill og grei attpå til, kan det ikke stort bedre bli.Flotte røntgenresultater på A.kullet så langt. Bølla Botox er bare nydelig. Hørt det før om bernervalper i den alderen?:-)

    SvarSlett