søndag 13. februar 2011

Årets første utstilling

Ja so va da på tide å starta utstillings"livet" igjen. Kommer nok ikkje til å bli lika ivrig i år som dei siste åra, pga i full jobb (og vel so da). Begrensa ka eg orka då, for å sei da sånn....
Fredagen var eg på Myrbø ein tur og røntga Bøllo for HD og AD. Blir kjempe spennande med resultata! Det var kanskje noe på venstre albue, men me får kryssa fingrane om at da ikkje e so gale iallefall, om da e nåke.. Hoftene så bra ut, so me får kryssa fingrane for Bøllo!!!
Så plukka me opp Anniken, Sara og Tika på vei heim igjen til Granvin. For lørdags morgen kl 5.30 gjekk turen til Ølen på utstilling. Eg må sei eg stressa litt meir enn eg pleia, Grisken var heilt i hundre og for so ei forvirra vegglus dar inne :-D Eg merka iallefall godt at Iben ikkje var med meg, god hjelp i den gutten.
Resultata ble som følger:
- Grisken Very Good (AK)
- Bølla Excellent 2JKK CK
- Tika Exellent 3 AK

Skal sjå om eg får oppdatert heimasio etterkvart..
Det er ingen bilder etter utstillingen for kameraene er pakka ned, venta på flyttebil i morgo.
Har og kjøpt meg ny bil.. Usikker på korti eg skal henta den/få den, men eg gleda meg so mykje. Er kjempe fornøyd med Chrysleren, har starta og gått som ei klokka i mange år, min trofaste følgesvenn. Og den goe plassen. Da kjem eg til å savna. Men no kjenne eg at med desse vintrane her, so vil eg ha firehjulstrekk.. Så ein Toyota Rav4 ska bli min, og da har eg altso drøymt om no sia 2001, da eg begynte på sykepleien. Da sku eg belønna meg med ein sånn når eg var ferdig, men sånn blei da ikkje, før no :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar