søndag 20. september 2009

Lange timer i natt!!



Eg hadde våre på tur og på besøk til nåken venna i går kveld, kom vel heim i rundt ett tida i natt. Skulle nett innom på dataen ein tur før eg la meg. Og dar møtte synet "kabelferga med 30stk kantret på Fedje" meg... På han igjen... Denne ventetida, mens dei søker og leita etter fleire folk. Men hell i uhellet so ser da ut som at alle hadde komt seg på lang!!!
(bildet er henta fra bt.no)

Luna er ganske løpsk no. Skal til dyrlegen på onsdag for å fjerna tannstein, årlig vaksina, herpes vaksina og evt blodprøve for å måla tid for eggløsning. Eg hadde meg ein ringerunde for å høyra kor da va billigast, På voss kosta detta ca 2200kr inkl sendeprøver til vetrinærskulen, som er på 1000kr. Og i bydn kosta da øve 4000kr....

Satsa på at eg og Luna reiser til Rakkestad søndagen. Då e da hennas 13 dag etter at eg såg blødninga. Blir kjempe spennande!!

Ellers trur eg ikkje da e so mykje nytt. Skal prøva å reisa på utstilling på lørdag, men må sjå an Luna, om eg må reisa tidligare østøve.
I morgo skal eg på Hagavik på kontroll med denna hofto mi, blir spennande ka dei seie. Håpa ialle fall ikkje at rtg bildena viser ein forverring.. So med andre ord skal eg HD røntgast i morgo.. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar