søndag 27. september 2009

Utstilling Bergen og reise til Østfold

I går var vi på utstilling i Bergen BSBK. Det var over 30 bernere påmld, so det var bra! Det verste var at eg hadde gløymt å melda på Xingeren, eller rettare sagt so trudde eg da ikkje va kvalpeshow. Da va ekstra surt når eg såg at da ikkje var nåken kvalpa dar, so då kunne nok xingeren fått seg ein lett BIR plassering.
Kullsøskena Grisken, Amadeus og Tika skulle i ringen (Apo-Rex, albyl-e og antibio-tika). Alle tre fekk 1Kval. Tika og Amadeus ble ikke plassert, men Grisken kom på 3 plass i sin klasse. har oppdatert resultat på Luna, Grisken og Amadeus. Luna fekk 1 Kval, men blei ikkje plassert!

I dag kom eg og Luna oss avgårde i ellevetida. Og har so og sei kjørd i ett frem til hotellet me har leigt i Fredrikstad. Eg ville prøva å reisa tidle pga eg e so fordømt mørkredd, og da e so ekkelt å kjøra i mørket!! Men da begynnte å mørkna ca ein halv time før me kom fra, so da va no ikkje so gale da. No blir da spennande mtp Luna og Ola, om kjemien er tilstede, he he

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar