torsdag 1. oktober 2009

Heim igjen!!








No i ettermiddag kom eg heim fra østfold. Eg og Luna har hatt et hyggelig opphold hjå Ola, Gro og Børge (og resten av honnane). Tusen takk for oss! No satsa me på at da blir resultat og at da kjem ut nåken små babyer her om to mnd!

Da eg reiste her ifra sist søndag, regna da so fælt, at bakken klarte ikke å svelge unna. Se bilde over. Men med ein gang eg kom over hemsedalsfjellet, da var da opplett og høst!
På veien heim igjen, var det snø på Hemsedalsfjellet. men ikkje so mykje. Da gjekk bra å kjøra, men måtte ta da litt med ro! Men eg grudde meg sia eg fekk høyra at da hadde snødd om natta... Men men da gjekk no bra :-) Godt å komma seg heim i dag, for i helga skal da vist snø meir på fjella!
Skal oppdatera litt på heimasio ein dag, men no må eg finna køya!! God natt!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar