lørdag 17. oktober 2009

Tur til Slottøyena og gamle mobilbilder.













17.Oktober 09

I dag har eg og søstra mi Iselin vært på ein spasertur til vakkre slottøyane. Me tok med oss Luna og japanesen Anny. Dette var ein fantastisk vakker tur. Se bilder.

Nå i kveld har jeg tømt mobilbildene inn på dataen, så eg setter inn nåken bilder av Grisken som liten kvalp på store torget i Bergen.
Eg har våre sjuk denna veko, skikkelig spydårlig. men no e energien komt igjen, og lysten til å gjera nåke!
På torsdag ettermiddag skal eg og Luna til Myrbø på ultralyd for å sjå om da e nåken små berner babyer i magen hennas. Da blir kjempespennande. Ho oppfører seg ialle fall drektig, men detta kan no likså godt vera innbilt da!
Tenkte eg skulle ta meg ein liten fjellstur i morgo og, og då skal eg prøva å huska fotoapparatet. I dag tok eg bilde med mobilen, og da blir litt ymse resultat :-)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar