fredag 9. oktober 2009

Røyting!!!

Her går da i røyting for tida. Grisken og Luna slepper pelsen for tiden. skulle trudd dei ville beholda den no når vinteren kjem :-)
I dag har me hatt sol og fint vær, utrulig godt etter uendelig mykje regn!!! Alt blir so mykje kjekkare i fint vær ja!
Luna er ganske trøtt for tida, me får kryssa fingrane for at da e et posetivt tegn, at ikkje detta e nåke som både eg og Luna innbilder oss :-) Ho blei ganske trøtt under sist svangerskap!
Men om et par veke skal me sta å ta ultralyd, då klara ikkje eg å venta lenger ialle fall....

Eller e da ikkje so mykje nytt her hjå oss. I morgo skal me i 80 års dag til morfaren min, så da blir kjekt. Kjekt å treffa familien, nåke ein gjer so alt for sjelden. Denna veko har eg ikkje gjort so mykje med masteroppgavo mi, for ongane har hatt høstferie, so eg har tatt meg litt fri! Da har våre godt. Neste veka e da ein nyknallhard veka på universitetet. E ganske lange daga, eg reiser heimifra kl 7 og kjem ikkje heimatt før i sju tida på kvelden. Ekstremt tungt. Men faget er ekstremt kjekt so da e absolutt verd da (helseledelse)!!!

Mørket kjem tidligare og tidligare krypande om kvelden. Eg lika da absolutt ikkje!!! Ja eg synes da e kjempekjekt med levande lys, men kunne heller tenkt meg lysare kvelder. Eg e so ekstremt mørkredd.

Nå krysser me fingrane for fleire fine høstdaga! God helg alle mine venna og kjente!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar