torsdag 22. oktober 2009

LUNA ER DREKTIG

Eg er so gla.... Tenk at "gamlo" e drektig. Eg har egentlig trudd da, men eg har gått og psyka meg ned med at da kan likså godt vera innbilt. Slek at eg heller fekk bli kjempe glad på ultralyden dersom da vise seg at ho va drekti!! Vetrinæren synes eg kom i tidligaste laget, 24 dag... Men slek e da når eg ikkje klara å venta lenger :-) So kom neste "problem", Luna ligg ikkje på ryggen, da har ho aldri gjort, so da ville eg heller ikkje at me skulle gjera i dag, for eg e redd for å stressa ho opp mtp graviditeten. So me sku prøva å ta da ståande. Og dar viste da seg altso ialle fall fira blærer på samme skjerm. Uten at ho flytta på ultralydapparatet. Men sia forholdena va so "dårlige" pga ståande, so va da umulig å tella. men Luna var ialle fall drektig. Eg jubla høgt!!!! Og sia da har eg hatt et stort glis rundt munnen! Skulle kjøra til Erlend for eg skulle på styremøte i Norsk Berner sennenhundeklubb, og på den turen gløymte eg å "svinga av" veien to ganga, eg var rett og slett i andre tanka!!

På onsdag hadde eg hundetreninga for første gang etter at me flytta treninga til Dale, og da kom so masse folk. Da va kjempe kjekt å sjå at so mange ville ta turen og tilbringa kvelden med oss.

I morgo skal eg ta toget til Bergen, og ha ein dag med master seminar, da skal bli kjekt å få veiledning på oppgavo mi. Eg e no komt godt i gang med feltarbeidet no. Har hatt ute ein spørreundersøkelse som no e avslutta. So dei tre neste vekena skal eg holda undervisning om håndhygiene på sjukeheimane. So no blir da tre veke med mykje arbeid. So da går nok tida fort fram til fødsel!! Skal oppdatera heimasio -Valper....

No feira eg med ein ekte og kald "burk" (boks) med Pepsi Max!! Luna ligg i kjellaren. Kjedelig ho! Eg har kjøpt nåke saftige femur knokler (lårbein, ha ha) so dei skal få kosa seg med i morgo når eg kjem at fra forelesninga. Dei kosta 119kr pr stk so eg satsa på at dei e gode :-)

No tenker eg på navn til desse små, eg må jo nesten fortsetta i samme sjanger so eg har begynnt. Enten må da bli medisinske ord, latinske navn på knokla eller muskla, sjukdomma, fagutrykk. he he. Men eg synes jo da hadde vå tøfft med ein kvalp so heite Osterfjorden`s Botox eg då! :-) Tenk deg ein Shar pei med navnet BOTOX, ha ha

1 kommentar:

  1. GRATTIS!!!!! SÅ KJEKT!!!! Nå blir det spennende å se hvor mange bebiser det blir=)!!!

    Kos deg i helgen!

    Klemmer!

    SvarSlett