mandag 9. november 2009

A kullet er 1 år. Hurra!

Gratulera so mykje til valpene og eierne. Tenk at da allerede har gått eit år. Og alle er friske og raske. Me har vå ekstremt heldige. Alle kvalpane kom til sine rette heima med ein gang. Og da går kjempe bra med dei!

Men for våras del her i Osterfjorden kennel skal snart Luna få kvalpa igjen. Håper detta går lika bra som med sist kull. Er ikkje mange vekena igjen no! Og ho er og oppfører seg drektig, he he. Prinsessa på sofaen ja...treng ikkje sei so mykje meir nei :-) men ho e no spretten fremdelse. når me e oppi fjellet bak huset so spring og leika ho met dei to unge. Men ho vil vel sikkert voksa eindel no, so ho vil vel verta tynger etterkvart ja. Eg er så spent på hvor mange som kjem ut, og eg gleda meg til dei e komt ut.. Seier eg so vil bli jordmor, he he. Men da e nok litt spesiellt med min egen hund. Litt kjekkare å vera med på fødsel til dei andre hundene ja!

I går var me på utstilling på Stord. Eg og Iben sto opp kl 04.45 for å kjøra ned dar. Sku plukka med oss Anniken, Tika og jentena, målet var å nå 7 fergo. og da gjekk bra da. Men resultata blei ikkje nåke å skryta om. Grisken fekk ein 2.premiering, for første gang. Da va no litt irriterande, he he. men eg veit jo da at da kan skje pga han er for kvit i fjeset. Så er han uten pels for tida. Xingeren ble nr 1 i valp 6-9mnd, og nr 2 i begge klasser. Frekk og Freidig av Hiselfoss ble BIR valp og BIG 3 (har eg høyrt), så gratulera so mykje. Nydelig fin valp. Så må eg og få Gratulera mammo til Xinger med 2 BTK og CERT!!! Bra jobba!!!!
Vi reiste hjemover etter barn og hund, for vi var nok ganske trette etter at vi sto opp så tidelig. Så skjedde det som ikke skulle skje. Iben klarte på ein mystig måte å hoppe ned en stige, mens armen hadde kilt seg inn i stien. Så her var det masse smerte. Da vi kom til Dale gikk turen oppom til legevakten (vurderte å kjøre til Bergen, men mtp svineinfluensa og all køen da pleia å være dar kjørde eg til Dale). Jeg viste om at jeg sikkert kom til å bli sendt til Voss på rtg. Og det ble vi. Men det gikk ganske fort, og legen kunne ikke se noe brudd. Men de sku se bedre på bildene i dag. Så kl 21 kom me heimatt etter ein laaaaang dag. Men nå er det ustillingspause. Til februar. Nå skal jeg bare kose meg med mann, barn, hunder, valper, helseledelse og master oppgava frem til februar. Fra februar av må jeg finne meg en jobb, så da blir det nok andre boller ja. Da er det slutt på studentlivet, he he. Skal ha eksamen i helseledelse 12 februar. Skal da prøve å komme oss ei lita veka til varmare strøk tenkte eg. Da fortjener me då, etter både kvalpane og eksamen. Men da tar me etterkvart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar