mandag 16. november 2009

Gratulerer alle berner folk

Da har jeg unnagjort en hard men vanvittig kjekk helg på Oppdretter skolen til NKK (del 1). Veit ikkje om eg klara å venta 1 1/2 år på del 2. Lyt kanskje reisa ein anna plass i landet:-)
De lura vel på koffø eg gratulera deko berner folk, jau da skal eg fortella. I følge Indrebø på kurset så er berner eiere dei i landet som er flinkast å røntga honnane sine. HD/AD. Over 60 % av alle bernere blir røntget. Så då fekk me og tittelen verdensmestere pga me (Norge)toppa også statestikken verdensmessig.
Resultata for Ad ble mykje bedre på rasen et år (huska ikkje kalla år da var), og ho meinte då at grunnen til detta var at aldergrensa for røntging blei flytta fra 18mnd til 12 mnd. Og da var kjekt å høyra, for på torsdag skal Grisken AD/HD røntges. Og han er rett over året gamma.. Eg var usikker på ka som var best/vers, å røntga når han var 12 eller 18 mnd. Men ut fra detta som ho sa ang økte resultat, so e eg sikker på at eg gjer da retta. So får eg heller røntga opp igen dersom da blir behov for, ein har iallefall muligheten for da.
Luna skal og rtg på torsdag, for å sjå kor mange kvalpa som kan forventas. So detta blir ein spennande dag.
Ellers e da ikkje so mykje nytt her, eg savna litt lengre daga. Her blir da no mørkt kl 17. Eg føler eg ikkje får nåke ut av dagane.
Grisken og Xinger trena eg no konkurranselydighet med. Skal satsa på å starta i kl 1 med Grisken til våren, kanskje Frya? Begge to er ganske lettlært so eg trur nok ikkje at da e deiras feil dersom me ikkje får debutert nei :-)

So må eg no og nett skriva litt om bakdelen med å ha honn, he he. I går var eg på kurs. Roaln som jobba natt hadde lufta honnane, og lagt dei i gangen. Da han sto opp hadde Xingeren gnagd et hull i veggen på ca 30 x 15 cm. Og her e da snakk om gipsplater :-( Fy flate for et syn so venta meg når eg kom heim. Våras to år gamle hus med et j..... hull i veggen, som var tapet igjen med slek grå tjukk tape. Og da e alt for stort til å kunna sparklas igjen. Me lyt vel kjøpa panel!!

Denna veko skal eg bruka på ein del oppgave arbeid, møter og honnatrening, samt egentrening. Neste veka skal eg på forelesning heila veko, så da blir da ikkje gjort so mykje nei. Eg må laga til "føden" i helga som kjem. Slek at den er klar...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar