torsdag 19. november 2009

Tur til dyrlegen i dag.

Me har hatt oss ein tur til dyrlegen på Myrbø i dag. For å ta rtg av Luna sin mage og hoftene og albuene til Grisken (Apo-Rex).
Eg var utrulig spent mtp Luna, for nåke skjedde når ho var 5 veker "på vei". Da krympet plutselig mageomkretsen. Men de såg ein kvalp i buken hennes. Så her blir da ei lita prinsessa/prins so kjem (sitat vet. Gisela). Me får bere kryssa fingrane for at alt kjem til å gå bra med prinsesso/prinsen.

So va da Grisken sin tur. Han sjarmerte dei fleste me traff på dar hjå dyrlegen. Halen gjekk i ett og smilet var om munnen når han fekk so mykje oppmerksomhet. Men so var da slutt. Grisken sovna........ :-) og når han våkna var han litt på skakk... Da var da ikkje so kjekt lenger. han prøvde å vifra med halo, men da va ikkje so lett. Men i so fall han blei røntget både framme og bak, og dyrlegen synes at da så svært bra ut. So no krysser me fingrane og venta spent på svar. So blir da spennande å følga med resten i A kullet.

I går skulle eg trena lydighet med Grisken. Eg veit ikkje ka eg skal sammenligna han med, men den iveren. Fy flate. Han bobla rett og slett øve. Problemet no e egentlig å få jekka han ned to hakk, det e ikkje lov å bjeffa under innklalling o.l Men han klara rett og slett ikkje å holda kjeft. Han e so happy. Da e nok da kjekkaste han kan gjera. Å trena LP med mor. Og for ein framgang. Han e bere kanon dyktig, håpa no at eg klara å følga med han. Målet e å debutera på Frya til neste år (pinsen). Men dersom iveren fortsetter, so ser eg ikkje da som nåken problem. So sant eg klara å gjera mitt :-) Xingeren e og kjempe ivrig i treningssituasjonen. Og ganske lett lært. Og for ein kontakt eg har med begge under treningene. Heilt super.. Men da e nok da eg har lagt størst vekt på, og trent mest på med begge to, for da e grunnlaget for all lp treninga meina eg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar