lørdag 14. november 2009

Litt oppdateringer!!


Setter inn nåken bilder. Det øverste er av Luna 6 veker drektig. Nybadet og halvblåst, Fina jento....
Den svarte runde tingen e altso ei kaka dei laga til Roaln på bakeriet på Voss. Som hadde bursdag på torsdag. Eg smaka ho ikkje. men Iben synes ho va god....
Ved siden av kako ser ein bilde av ein forslått overarm. Dette var resultatet etter Iben sin klatre tur på Fergo fra Stord sist helg. Ser ikkje mykje godt ut nei.
I helga no er eg på Oppdretter skole arr av NKK. I dag har da vært ein laaaang dag, med undervisning fra 9 til 18.15. Men skal sei at da e to dyktige damer til å forelese. Så tiden raste avgårde.. Astrid Indrebø og Hilde Bremnes. Eg reiste heimifra kl 7 og kom heim i 8 tida på kvelden. I dag har me hatt om Kvalitetsikring, genetikk, DNA tester og diverse arvelige sjukdommer. Men ser fram te i morgo, da skal me læra litt om HD før og nå, Linjeavl, innavl osv osv.
No lyt eg leggja meg, skal opp i halv 7 tida i morgo, og vera i bydn (Bergen) kl 9.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar