lørdag 19. desember 2009

Snøen kom!


Tenk at me ikkje har fått snø før i vinter. Den 13. des snødde da for første gang her på Stamnes. Og i natt og til no har da nok ialle fall komt 25cm. Lyst og fint.

Oppgava mi i helseledelse er leverte inn til veiledning. Håper den ser nåkelunde ok ut. Men uansett trur eg ikkje eg gidda å gjera so mykje endringer på denna siden av jul. No har eg fått tid til å rydda og pynta litt. Men er langt fra ferdi. Eg har og klart å gjera navneskiltet våras ferdig. Eg fann ein Berner på Google og malte den eg. Tre "skorpa" so eg har malt på, sagde pappen og Iben ut i fjord høst. Et kjempe svært tre. Skal festa kjetting i det, og henge det opp utforbi.


Hundene går det kjempe fint med. Botoxen har vokst so mykje. Eg gleda meg til å vega ho på mandag når ho e tre veke. Ho e vorte stor no bere på nåken daga :-) Har begynnt å ta ho litt ut i stovo til oss, ho kjeda seg jo aleina i kassen sin.


Eg har også bestillt meg tur til Tyrkia i sommar. Skal reisa med ongane og søstra mi Iselin. Bror min og familie skal også. Turen går til Alanya i år igjen, og denne gang i heile 14 dager. Skal bli deilig og varmt. Puh...Roald skal vera heima med honnane, gidd ikkje vera med oss. he he. Eg går nok glipp av nåken utstillinga, men i år so får eg prioritera litt annerledes. Føler at eg og ongane fortjener da, forhåpentligvis e eg ferdig med master oppgava til ders. Skal ha eksamen i helseledelse 12. februa, så eg er nå forhåpentligvis i jobb om nåke mnd,.. Men eg skal nok få med meg ein del utstillinga alikavel, he he. Blir spennande ved Botox debut i ringen (nuffeklubben i forbindelse med nkk Bergen). Alltid spennande første gangen. Xingeren har jo blitt junior og no, so det blir og spennande. Håpa grisken får igjen litt pels til Ølen utstillinge, he he.


No skal eg på gløgg aften, so eg lyt vel begynna å laga meg klar....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar